donderdag 20 februari 2014

to blog or not to blog

Hola! Inmiddels ben ik al bijna 2 maanden aan het werk bij mijn nieuwe werkgever. Een nieuwe baan, meer uren, combineren met mijn oude leventje is toch echt weer even wennen. Uiteraard alles op zijn tijd. Wat makkelijker gezegd is dan gedaan. De afgelopen tijd heb ik door de hiervoor genoemde reden dit blog een beetje verwaarloost. De weken vlogen voorbij en tja veel meer dan tekenen en uploaden zat er niet in. Heel even heb ik gedacht om de blog weer uit de lucht te halen. En om dan verder te gaan via Instagram en dergelijke. Toch een beetje zonde vind ik. Daarnaast wilde ik een eigen blog, dus ik ga nu weer wekelijks op een vaste (maan)dag alle tekeningen posten en bloggen.

Gisteren heb ik ook even lekker kunnen schetsen en ik ben wel blij met het resultaat (zie onderstaande foto). Tot maandag!

 
Hola! It's been almost 2 months now that I am working for my new boss! A new job, more hours trying to combine it with my old life. That takes some getting used to! Everything in the right time off course. Easier said than done. In the meanwhile I neglected this blog a little bit. Time flies... drawing and uploading was all I got done for the last 2 months. For a moment I was thinking about quitting the blog. And only post on Instagram and via other social media. But then I thought that it would be a waste and also why I wanted my own blog in the first place. Sooo I decided I will try to blog and showcase my drawings on a weekly base on a regular (mon)day.

Yesterday I made some nice sketches. I am content with the result (see the picture above). See you monday!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten