maandag 28 april 2014

Goeie batch tekeningen

Afgelopen week ging het soepel met tekenen. Vooral bij de thema's pasen en koningsdag. Op basis van een aantal plaatjes die ik online vond ben ik begonnen met schetsen en ontstonden er de leukste tekeningen. Zoals mijn dromenvanger die is gebaseerd op een tatoeage. De volgende keer zal ik proberen om mijn inspiratiebron ook up te loaden. Dan kun je zien waar mijn inspiratie vandaan komt en wat ik er uiteindelijk van van maak. De les van afgelopen week was eigenlijk: gewoon beginnen, schetsen, soms opnieuw beginnen, doorgaan en voila!!

Bijgaand mijn tekeningen van afgelopen week:












Last week drawing went very smoothly. Especially with the themes easter and kingsday. So last week I started sketching and created some fun drawings based upon some pictures I found online. One of my favourites is the dreamcatcher which was based upon a tattoo. Next time I will try to upload my source of inspiration. So you can see where I find my inspiration and eventually the end product. So I guess the lesson of last week was: start, sketching, sometimes start again, continue and voila!! 

Above you can see my drawings of last week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten