maandag 17 maart 2014

Blog weekly

Oops I did it again, yeah yeah yeah. 1 week, 7 tekeningen en in totaal 75 tekeningen. Vrijdag had ik totaal geen inspiratie, dus heb ik weer it's friday getekend. Ik voel dat ik daar nog wel iets meer uit kan halen, maar afgelopen vrijdag niet. Ik heb gemerkt dat mijn tekenstijl aan het veranderen is. Al zijn sommige kijkers blij dat ik even geen rondjespatroon in mijn tekeningen gebruik. Ik begin ze toch een beetje te missen. Het is toch wel mijn dingetje. Het is wel mijn bedoeling om die stijl weer te handhaven of te verwerken in mijn tekeningen. Ik ben nog een beetje zoekende hoe ik dat zal gaan doen. Daarnaast gebruik ik de laatste tijd ook weinig kleur, meestal komt dit door een gebrek aan tijd. Er valt nog een hoop uit te proberen. Nu nog wat tijd vinden.

De tekening van afgelopen week:

Hardlopen niet hardlopen, pff het blijft een beetje een innerlijk conflict. Uiteindelijk heb ik wel gelopen afgelopen maandag, maar dat ging niet vanzelf.
Running or not pff, I keep struggling with it. Eventually I did run but it took some time...


Naast tekenen doe ik graag heeeeeeel veel andere dingen en sinds kort hoort daar ook handwerken bij. Oooow how much I hated it in school, that is how much I love it now! En dus volg ik hier en daar eens een workshop bij de dames van Bonthuishouden.
Dinsdag heb ik geborduurd. Het is nog niet af, maar hier al even een sneak preview! Leuk patroon he?!
Besides drawing I love to do a lot of other stuff and recently I included crochet, knitting and so on. Oooow how much I hated it in school, that is how much I love it now! So every now and then I go to a workshop hosted by the ladies of Bonthuishouden.
Tuesday I did some embroidering. It isn't finished yet, but here's a sneak preview! Nice pattern ey?!



Er zijn niet veel foto's waar  ik met mijn hele familie op sta, maar we hebben een paar goeie. Dus uit mijn herinnering heb ik een familieportret getekend. Mijn ouders, mijn twee broertjes, mijn zusje en ik.
We don't have a lot of photo's of my whole family, but the couple we have are good ones. So from my memory I have drawn a familyportrait from when we are all young. My parents, two younger brothers, my baby sister and me.



Het kerstcadeau van mijn schoonouders. De armband moest wel ingekort worden vanwege mijn belachelijk dunne polsje. Het duurde even, maar afgelopen donderdag was hij dan toch echt klaar. We are back together and we love each other very much. Bedankt Marja en Ed!!
The christmaspresent from my in-laws. The bracelet needed to be shorter because of my ridiculous skinny wrist. It took some time but last thursday it arrived. We are back together and we love each other very much. Thanks Marja and Ed!!



Het is vrijdag!! Wat kan ik nog meer zeggen!
It's friday, what else can I say!



In het kader van weer eens wat anders, had ik afgelopen zaterdag mijn haar in een staart. Ook een klein beetje omdat ik er anders uit zag als een fuzzy pluisbal. 
In the spirit of doing something different with my hair I had my hair in a ponytail last saturday. Also because I would look like a fuzzy ball!



Hij was er weer de LAZY SUNDAY, lekker rustig aan gedaan.
It was here, LAZY SUNDAY, taking it easy!



Oops I did it again, yeah yeah yeah. 1 week, 7 drawings and in total 75 drawings. This friday there was no inspiration, so I have drawn it's friday again. I think I can do more with that, but not last friday. I noticed that my style is changing. And even though some viewers are happy I am not using my circlepattern in all of my drawings anymore I kinda miss it. It is kinda my thang! Anyway I will pick it up and try to implement it in there. I am still thinking how I will do it. Besides that my drawings are lacking some color this is usually because of the lack of time. There is a lot to try out. Finding time is the key!

Above the drawings of last week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten